ETS 2 Multiplayer nasıl oynanır | Kolay Adımlar

ETS2 Multiplayer nasıl oynanır!

Gerçekten ETS2 Multiplayer'a nasıl bağlanacağını bilmeyen çok sayıda insan var, bu yüzden kamyonculuk maceralarına başlamak için yapmanız gerekenleri ayrıntılı olarak içeren bu hızlı kılavuzu yazarak yardım etmek istedim. !

İlk olarak, bu harika oyunu diğer insanlarla oynama yeteneğinin bize bir mod tarafından getirildiğini belirtmek önemlidir, yani SCS yazılımı (Euro Truck Simulator 2'yi yaratan insanlar) değil, bağımsız insanlar geliştirilmektedir. takılırsanız, SCS yazılımının bununla hiçbir ilgisi olmadığı için topluluktan yardım isteyin.

Doğru, yoldan çekilince başlayalım. Başlamak için aşağıdaki basit adımları uygulayın:

  • Adım 1) Burada bağlantı verilen resmi ETS2 çok oyunculu downlad sayfasında 'buharla oturum aç' düğmesini tıklayın: http://alpha.ets2mp.com/
  • Adım 2) Oyuna sahip olduğunuzu doğrulamak için buhar giriş bilgilerinizle giriş yapın ve çok oyunculu oynayabilir.
  • Adım 3) Büyük indirme düğmesine basın
  • Adım 4) İndirilen dosyayı çalıştırın (indirdiğiniz her yerde bulunur)
  • Adım 5) Euro Truck Simulator 2 Multiplayer'ı çalıştırın, katılmak istediğiniz sunucuyu seçin ve oyuna başlayın (AB sunucusu bugüne kadar çoğu ABD sunucusundaki 400'e kıyasla genellikle yaklaşık 3000 oyuncuda bulunur).
  • Adım 6) Yeni bir profil oluşturun veya mevcut bir profili seçin (AI sürücüleri şu anda çok oyunculuda çalışmadığı için yeni bir profil başlatmanız önerilir).
  • Adım 7) Keyfini Çıkarın! :)

Kendi deneyimlerimden birkaç ipucu, sorun yaşamanız durumunda:

YÜK PİYASASINDA VEYA HIZLI İŞ LİSTESİNDE MEVCUT İŞLER YOK:

Oyuna girip işleri çalıştırmaya başladığınızda, herhangi bir noktada işler mevcut listede görünmüyorsa işleri, sadece bir yerde dur bir yerde uyku, sorunu düzeltmek gerekir!

ets 2 multiplayer nasıl oynanır


MOD SÜRÜMÜNÜZ AÇILDI (ETS2 MP WEB SİTESİ GÖRÜNÜYOR)

Bu, modun yeni bir sürümü olduğu ve herkes için iyi bir haber olduğu, hataların düzeltildiği (ve bazen yenilerini getirdiği!), İçerik eklendiği, şeyler değiştiği vb. Düzeltmek ve tekrar oynamaya başlamak için, en son sürümü almak için modu tekrar indirmeniz yeterlidir. ETS2 MP indirme sayfasındaki indirme düğmesini tıklayın (oyunu başlatmaya çalışırken size hata mesajını verdikten sonra otomatik olarak görüntülenen yukarıdaki kılavuzda ve / veya sayfada bağlantı verilenle aynı)> Steam giriş bilgilerinizle oturum açın bilgileri tekrar indirin ve en son sürümü yüklemek için indirilen dosyayı çalıştırın, o zaman bir kez daha yuvarlanmaya hazırsınız!

X NEDENİ İÇİN OYUNCU NASIL RAPOR EDİLİR?

Birisi yaramaz mı? Sunucu yöneticilerinin, diğer oyuncuların oyundan zevk almasına zarar verenleri filtreleyebilmeleri için bunları raporlamanız önerilir ve bunu yapmak gerçekten basittir! Sadece klavyenizdeki 'Y' tuşuna basarak sohbet penceresini açın ve aşağıdakileri yazın: / report PLAYERID REASON

Bir oyuncu kimliği, sohbet penceresinde insanların adının yanında görünen ve listeyi getirmek için 'Sekme' tuşuna bastığınızda görüntülenen sayıdır. bulunduğunuz yere yakın diğer sürücülerden. Birini bildirirken doğru kimliği yazmak önemlidir, ayrıca size ve / veya başkalarına yaptıklarını açıklayan bir neden yazdığınızdan emin olun.

Dikkatli sürün ve bazı hoş insanlarla konvoylara katılmak istiyorsanız, beni -Engines On- grubuna davet etmek için eklemekten çekinmeyin.

Herkes bunu özledim hissediyorum bir şey eklemek istiyorsa, benim misafir ol!

Yorumlar