Harley Davidson Electra Glide | Büyük Makine

Harley-Davidson Electra Glide incelemesi

Civa -2C'ye düştüğünde, sıyırılan Harley-Davidson   Electra Glide Standardında ısıtmalı tutamaklar gibi daha fazla ekipmana sahip olmayı dilediğim tek zamandı.

Ünlü Electra Glide isminin ikonik batwing kaporta sunulduğu 60'lı yıllardan dönüşü, en çok satan Street Glide'ın soyulmuş versiyonu ile işaretlenmiştir.

Harley,  müzik bilgi-eğlence sistemi, topuk değiştirici , arkada oturan koltuk, USB çıkışı ve ön cam havalandırma düğmesini silerek Street Glide'ın fiyatından 1500 $ çıkardı  .

Sadece “Vivid Black” renginde mevcut ve Street Glide ile 36,995 $ 'a karşılık gelen 34,495 $' lık sürüşe (37,995 $) mal oluyor.

Buz gibi soğuk

Arkadaşlarım bana daha sonra söyleyene kadar -2C olduğunu bilmiyordum çünkü ortam sıcaklığı bilgisi sadece bilgi-eğlence sisteminde mevcut. Ancak, parmaklarım kesinlikle söyledi.

NSW ile bizim beş günlük yolculuk ikinci günü vardı ve biz sadece Glen Innes, güneye bile soğuk iklimlere doğru gitmişti.

Batwing fairing makul koruma sağlıyordu ve benim kış eldiven sadece sadece başa çıkma, ama ben sadece 10 $ için bir servo aldım el ısıtıcıları bir dizi koymak unutmuştu. Hala panniers'imdeydiler!

Guyra'da bir kahve ile ısınmayı bıraktıktan sonra, ortam sıcaklığı yaklaşık sıfıra düşmüştü, bu yüzden el ısıtıcıları eldivenlerime yerleştirmek için uğraşmadım. Zaten kapının yeterince koruma sunduğunu gördüm.

Yani, benim gibi, nadiren bu tür donma koşullarında sürüyorsanız, muhtemelen bu bisiklette kavrama ısıtıcılarına ihtiyacınız yoktur. Ancak satış sonrası aksesuar olarak mevcuttur. Bunlar sadece Ultr a Ltd ve birkaç CVO'da standarttır.

Sürüş sırasında müziğin dikkatini dağıtırsa veya benim gibi bir kask interkomu kullanırsanız, bilgi-eğlence sistemine de ihtiyacınız olmayacaktır. Zaten 80km / s üzerinde müzik için anlamsız buluyorum.

1500 $ tasarrufla, arka sürüşü iyileştirmek ve kaldırmak için daha iyi arka şoklara yatırım yapardım. Elle ayarlanabilen emülsiyon teknolojisi arka amortisörler tamam, ancak NSW'nin engebeli ülke arka yolları için biraz fazla kısa.

Evet, fikrin bu sıcak çubuk görünümü için “çarpılmış” bir arka uç sağlamak olduğunu biliyorum, ancak açıklığı Street Glide'dan 5mm daha az ve peluş sürüş Road King'den 15mm daha az olan 120mm'ye düşürüyor.

Harley Davidson Electra Glide


Bazı korkunç kuzey NSW yollarında, şok dalgaları zaten kötü sırtımdan vururken birçok kez çarpma duraklarına çarptı.

Ayrıca topuk değiştiriciyi, USB çıkışını ve arka plan havalandırmasını kapatan düğmeyi de kaçırmadım. Beklediğim gibi yağmur yağmasına izin vermedi.

Ancak, bilgi-eğlence sisteminin bulunduğu boşlukta kilitlenebilir bir kapı olması kullanışlı olacaktır. Güvenli bir torpido gözü olarak faydalı olacaktır.

Yaratık özellikleri

Sökülen “gereksiz” özelliklere rağmen, Electra Glide'ın hala çok fazla bling var.

Örneğin, milwaukee-Eight 107 motorunun V-Twin şeklini vurgulamak için külbütör, kam ve derby kapaklara krom eklendi.

Elektronik hız sabitleyici, çift bükme valfi süspansiyonlu 49mm ön çatallar ve ABS'li Refleks Bağlantılı Brembo Frenler gibi pratik özellikler de vardır.

Bu çatallar NSW ülke yol darbelerini çözmek için arka şoktan çok daha iyi.

Ön tekerleği yerde tutarlar ve Thunderbolts Yolu üzerinde karşılaştığımız ıslak koşullarda kullanışlı olan iyi bir his ve çekiş sağlarlar.

Soğuk ve ıslak kaygan kombinasyonu sayesinde birkaç kaygan anım oldu, ancak büyük, siyah Hog, yolun sonunda BMW'ye binen meslektaşlarımdan mil ilerideydi.

Bu “anların” çoğu, aşırı coşkulu sağ elim yüzünden arkadan geldi. Harley'nin henüz çekiş kontrolü eklememesi beni şaşırtıyor.



Milwaukee Sekiz

Beş günlük turumdaki en büyük zevk ve son birkaç hafta içinde daha sıcak bir Güney Doğu Queensland gezisi Milwaukee Sekiz motoru oldu.

Tacoma'daki 2016 dünya lansmanına ilk kez ateş ettiğimden ve yumruk ve allık eksikliğini fark ettiğimden beri büyük bir hayran oldum.

T dolayısıyla adı - - o dokuzuncu nesil “büyük ikiz” sekiz vanaları ile daha pişmek haline gelmiştir henüz eski tek üstten kam tasarımı döndü. Ayrıca şimdi iki kez dengelenmiştir.

Tüm bunlar çok daha rafine, daha pürüzsüz, daha güçlü, esnek, duyarlı ve ekonomik bir motor ile sonuçlanır. Bir avuç vermesine rağmen, 5L / 100km'nin biraz üzerinde geri döndü.

Yorumlar